петък, 11 ноември 2011 г.

Двоен празник в нашето семейство

11.11.2008 г. Първият ден на семейство Георгиеви


Денят е 11.11.2008 г.
Мястото гр. Трявна
Времето е слънчево и топло.
Настроението на главните герои ....
ами определено имаха нужда от няколко шамара:D

Денят започна с изненада.... Голяма авария на водопровода и липса на вода. Няколко туби минерална вода помогнаха всичко да се оправи. Няма да споменаваме главоболието на младоженеца, причинено от голямото количество ракия изпито предната вечер.... Аз като разправях на кума ,че младоженеца ще има нужда от тренировки никой не ми обърна внимание.....
И така... Закусихме в сладурския ресторант на хотела и тръгнахме към общината


Последни снимки преди да ни бракуват..... и последен шанс да бъдем спрени. Момента отмина.... без инциденти!



Още с влизането ни посрещна едно усмихнато момиче. Поведе ни към втория етаж, където е залата. Влязохме в една малка стаичка, където провериха дали сме ние тези,които трябва и дали не съм объркала името на младоженеца (тук има малко предистория, която ще разкажа по-късно;) ), кумовете и ни обясниха какво и как ще става.....

Започна "екзекуцията"! Вървяхме първо аз и кумът, след нас младоженеца и кумата. в момента, в който прекрачих прага на залата ме напуши страшен смях! Едва се сдържах да не почна да се хиля като идиот:yes: !

През цялата церемония аз се хилих като тиква:yes: , а младоженеца беше почти припаднал:faint: от вълнение. Не помня много от ритуала... а и го нямам записан (нямаше камера no). Знам че беше много хубав и изчистен! Нищо общо с натруфените ритуали във Варна!
В онзи важен момент, когато длъжностното лице ме попита дали съм съгласна и тн. единственото което ми мина през главата беше "Ами сега какво ще стане ако кажа не? Дали да не се избъзикам с всички?" Погледнах си младоженеца и като видях колко е напрегнат и блед горкия реших че няма да го подлагам на такова изпитание. Представих си обаче как би реагирал:yikes: и ми стана толкова смешно, че едва се удържах да не почна да се смея с глас! Овладях се по някакъв начин и казах заветното "ДА"!
Последва неговото "ДА" и после и кумовете потвърдиха ,че "с чисто съзнание и абсолютно доброволно, без чужда намеса и без користна цел" се взимаме. Тук вече малко поизлъгаха, ама то това на всички е ясно! Ние се взимаме да се тормозим един друг до края на живота ни все пак.... И на това ако му казват "безкористност" аз ще съм Хасан:whistle: !
След това кумовете ни размениха халките. Кумът сложи халката на мен, а кумата.... на половинката. Моята халка нещо се закеркенечи обаче и неискаше да влиза. Бая зор видяхме с кума докато я сложим. На половинката обаче застана без проблем.... Цялата тази суетня предизвика смях в залата! Щом и на длъжностното лице му стана забавно и се смя с нас....
Пихме шампанско:wine: , поговориха ни още малко и... ми връчиха свидетелството за граждански брак. Направихме няколко снимки в залата, няколко на терасата и.... младоженеца ме понесе по стълбите. В момента в който ме вдигна обаче се чу едно "Хръъъц"scared и едното копче на панталона ми изхвърча. Младоженеца хем се смее, хем гледа да не ме изпусне, внивава и да не се спъне.... трудно му беше, но беше и много весело!
Още малко снимки.





Прибрахме се в хотела да оставим важният документ, натоварихме се в колите и тръгнахме към Соколският манастир. Там си починахме малко, снимахме се и после пак в колите и към Етъра.

В Етъра обаче снимаха филм и не успяхме да влезем. Следваща спирка .... Трявна! Прибрахме се за кратка почивка:flirt: . Още с влизането в стаята ни очакваше изненада! Огромна фруктиера с плодове, шампанско и сокове. Решихме обаче първо да отидем на вечеря и след това да се върнем да си допиваме в стаята.
Вечерта мина чудесно. Момичетата от ресторанта ни направиха няколко изненади и ме трогнаха от сърце! Много беше мило от тяхна страна!

 



Една година по-късно имахме бебе на точно 40 дни, което празнуваше своят първи имен ден. Оттогава насам това е Нейният ден, а не нашата годишнина! Да ми е живо и здраво малкото зверче и много да ни радва! Обичам те малко Вики!  А ние ще празнуваме друг път ;)







drunkdrunk










drunk

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...