събота, 7 октомври 2017 г.

Новото начало .....

Здравейте!
Доста време не съм поглеждала блога си. Няка ми тежеше..... както сега ми тежи да вляза в ателието си.... Но всичко е до време!
И ето, времето да подновя писането си тук май настъпи!
Вероятно няма да продължи като кулинарен блог. Въпреки че с наближаващата сесия все по-често ми се иска да направя нещо различно, нещо вкусно, нещо..... което да ме отдели от учебниците поне за малко!
Новото при мен е, че записах нова специалност. 10 години след като завърших магистратурата си, реших да уча отново в абсолютно ново направление. Магистратурата ми беше по-скоро икономическа специалност, а сега се насочвам към медицинска специалност. И така..... предстои голямо учене! Предстои голямо готвене (най-ефективният начин за учене при мен е около печката)! И желанието да се заровя в парченцата плат се завръща баааавно!
Смесицата от занимания ще продължи да преобладава.... все пак обичам да правя много неща! Ще Ви показвам плетки, разни шити неща, някоя и друга чиния с нещо вкусно.... или пък не... и какво ли още не! Също така ще споделям и какво ми се случва в университета! Странно и вълнуващо е да си студент след толкова много години.





Миналата година по това време се разболях. В началото мислех, че е просто настинака. Обаче нещата се влошиха..... и през март, тази година, стигнах до операция. Засега съм добре, но никога нищо не се знае..... Надявам се да си остана добре ;)
До преди месец неможех да започна да правя моите играчки.... колкото и да рових платовете и да се мотаех в ателието - просто не се получаваше! После за няколко дни сякаш се завърнах, но..... тези няколко дни свършиха! Отново в безнадеждна дупка.... И тук дойде онази новина, че са ме приели отново да уча! Отново съм студент!

ЗАПОЧЕВАМ ОТ НАЧАЛО!!!!

Ще ме виждате често тук!
До скоро!

Кали


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...