сряда, 1 февруари 2012 г.

Моята първа плетена играчка

Наскоро се запалих по плетенето на играчки.
Всичко тръгна някак на майтап от едни кънки, които правих за шапката на племеницата ми. В последствие реших да направя и нещо друго с тях.... една  жаба фигуристка. Много добра се получи, въпреки че има няколко дребни забележки. Първо мислех да я подаря на племеницата, но дъщеря ми я грабна и отказа да я върне. сега навсякъде ходи с нея и страшно много я обича. Всъщност обича всички играчки, които и плета. Много им се радва и си играе с само с тях. Всички ще ви ги представя, но сега глвната роля се поверява на Жаба фигуристка. Ето я и нея:










3 коментара:

  1. Много е красива! И аз бих си я носила навсякъде с мен :) Възхищавам ти се, че ти се отдава плетенето - моите ръце хич не искат да извършват такива сложни дейности :) Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дааа.... хубава беше! Но с цялото това разнасяне я изгубихме! Един ден излезе с нас на разходка и не се прибра:( Сега ще плета нова и надявам се още по-хубава!

      Изтриване
    2. А плетенето на играчки никак не е трудно! И аз мислех че ще е досадна работа, но се оказа доста приятно!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...