вторник, 12 април 2011 г.

По-малко от две седмици до Великден

Това е един от любимите ми празници! Боядисването на яйцата, месенето на козунаци, пухкавите курабийки.... Аромата на лимон, ванилия и ром.... Цветното пролетно настроение.... ЕЕЕЕ ОБИЧАМ ГО ТОВА ВРЕМЕ!!!
Тази година за празника се сетих три седмици по-рано, но по някаква причина все отлагам началото на подготовката.
Днес обаче започнах! Засях си тревичка за "легло" на яйчицата, започнах да търся идейки из нета, дори натворих няколко неща. Замесих вече първия козунак, който естествено поизгорих и не ставаше за снимка, но тези дни ме чака пак месене и непременно ще снимам и кача рецептата.
Тъкмо изрових и събраните от мен начини за боядисване на яйца... изобщо... обхвана ме вълната!
Дори едно торте мисля да направя за неделя, нали е Цветница, а аз съм иненник и гости ще посрещам. Това ще ми е втората среща с нещото наречено фондан.... Първата беше пълен провал! Да видим сега какво ще се получи.... Не успявам да го докарам и това е! Добре си е като го омеся, но като го сложа в х;адилника и.... става на нищо! Но и с него ще се преборя!

1 коментар:

  1. Хайде де! Не успявала. Варненци във всичко успяват. Чакам снимки от успешните опити :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...