понеделник, 29 август 2011 г.

Бижута и един еко проект (ако може така да се каже)

В последната седмица творя. Имах си два повода върху които се бях концентрирала. И тъй като и двата повода вече минаха и рожденничките си получиха подаръците, вече мога да публикувам! През цялото време започвах нещо и после го развалях, защото не се получава точно това, което си мисля и ми се иска. Мислех да направя нещо от рециклирани материали, но просто не се получава. Стои някак грубо всичко...... Снощи обаче се мобилизирах и промених доста концепцията и в крайна сметка се получи... нещо.

Първото бижу е за моята майка, която имаше рожден ден. Цветето е и брошка, която може да се носи самостоятелно. Самото цвете е изработено от плат от стара ролкя, която вече не става за носене, но пък за друго става ;) . Останалото са мъниста направени от пластмасови бутилки, останала ми от предишен проект панделка, малко зелена бижутерска тел и един голям кристал от скъсано герданче. Или както се казва.... От нищо - нещо!



Другият ми проект е предназначен за сестра ми. И за нея съм ползвала само материали в наличност. За щастие имам доста кристали, мъниста, панделки и каквото се сетите разпределени  в два големи кашона. След неколкократно разравяне из купчината бурканчета и кутийки, най-накрая реших каква да е визията. Седнах и ги направих:


Изпълнението и на двете не е перфектно, но като се има предвид, че досега съм правила бижута само веднъж  мога да кажа, че съм се справила перфектно! А следващият път.... още по-добре!

2 коментара:

  1. Текстилните варианти ми допаднаха много, цветето се е получило свежо и закачливо!
    Браво на теб за умението и търпението!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря! Има още какво да се желае, но всичко с времето си.... Ще задобрея след още няколко подобни проекта ;)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...