петък, 17 януари 2014 г.

Коньове - изпълних си детската мечта!!! Е .... почти....

Нали навлизаме в годината на коня, та реших и аз да направя малко коне. Сериозни, весели или само силуети, конете по принцип са ми страст! Дори когато бях малка най-голямата ми мечта беше да стане дресьорка на коньове. Та така до предеи седмица-две.... а може и повече. Започнах да правя текстилни коне. Толкова се увлякох по ароматната техника! И се получиха едни фантастични ароматни кончета.... Дори кройките са си мои! А докато прикрепях краката и декоративните елементи по телата им се забавлявах изключително много!
Малко снимки на кончетата:
Цялата весела банда великолепни кончета на ЩайгАрт(това е марката, под която работя)! Има сълзи, загадъчни усмивки, налудничаво хилене и замечтани погледи......Симпатяги са нали?
Тук са се наместили за да позират: Сладката и вечно замечтана госпожица Щастливка, сериозният д-р Здраве и Късметчо








Е това тъжни, влюбено същество не е кръстено! Все още не съм му измислила подходящо име....

БОГАТСТВОТО! Ама какво ли да кажа за него!?!?! Сладур!

Да покажем красивите зъби



И една картинка с конче. Картинката се получи добре, но снимката - не!

Това е като медальонче.

Това пък е табун препускащи коне! Много красиви станаха


И така с моите коне! Голяма колекция се заформи.....

4 коментара:

  1. Чудесни са ти коньовете много ми харесаха.

    ОтговорИзтриване
  2. Кали, супер коньове. Да не слушат хард рок - много за развяли гриви.
    Късмет!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не ги знам какво слушат! Но от радостно пръхтене и подскачане гривите им се разрошиха! Благодаря!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...