понеделник, 6 юни 2011 г.

Едно завръщане....

Днес направих едно голямо завъщане към едно то най-старите ми хобита. Поводът - едно от предизвикателствата на Картичкофуриите, но така и не се записах за участие. Защо ли? Защото не съм доволна от резултата! Исках да се получи друго. За жалост нe успях да открия нужните материали и проекта ми се провали..... Е с подръчни материали направих каквото успях, но друго трябваше да стане... Всъщност имам още време да си пусна кандидатурата.... ще си помисля още около час и малко

Преди малкото ЧУДОвище да се появи на бял свят правех много картички, покани за тържества, декорации от хартия и каквото се сетите още, но.... Малко преди да разбера, че Тя е на път някакси изведнъж загубих моята Муза. Не ми се занимаваше повече. Стана ми досадно и дори скучно. Оттогава, и допреди няколко дни, се е случвало да направя нещичко, но тудно. Трябваше да съм много вдъхновена от нещо за да се справя. И все чаках последният момент и не бях доволна от себе си..... Все нещо ми липсваше.
Тогава попаднах на това предизвикателство, озаглавено "Лайм и лавандула" и Музата ми се върна с гръм и трясък! Просто видях как ще се получи! Сушено кръгче лайм, в средата се подават няколко стръкчета лавандула. Всичко това полегнало върху релефна красива луксозна хартия. "Подплатата" трябваше да е от бледозелен картон с перлен ефект и рамка от тъмнозелено кадифе. Заля ме като вълна всичко това и започнах да търся. Но... нито намерих свеж изумруденозелен лайм, който да изсуша, нито хубави цъфнали, свежи лавандулки... Затова промених доста проекта си и се върнах към старата си техника  - без пънчове и принтер. Само с ножица, молив, пергел и линия... и огромно количество хартия! Добавих и нещо ново - новото ми хоби с мъниста. Ето какво се получи с материалите останали ми отпреди.



Опитах се да докарам визия на сочен резен лайм и капчица даже сложих. Все пак не съм доволна от резултата! И по-добре мога......Сега поне знам че обстоятелствата и невъзможността ми за придвижване на големи разстояния в момента ме спряха, но следващият път ще ги преборя и ще направя точно това, което трябва да се получи....

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...