четвъртък, 9 юни 2011 г.

За майките с колички и шофьорите....

Преди няколко минути се пибрах от разходка с детето, което сладко заспа в количката си. Това можеше да е последната ми разходка, ако не бях реагирала достатъчно бързо.
Още треперя и немога да се съвзема...... Видях живота си на лента. По-лошото е, че и детето щеше да си отиде с мен..... И всичко това "благодарение" на една "шофьорка" с голям, черен,  джип Ауди!

Разхождам си се аз из кварталните, тесни, натъпкани с коли и ужасно напечени улички и, каква наглост от моя страна само, решавам да мина в една сенчеста такава. Завивам си аз щастлива, че малката най-после заспа и си мисля как ще спра за да я завия и да пусна седалката. Не бях направила и 5 крачки, когто....... чъх свистене на гуми. В другия край на улицата с поднасяне влезе огромен джип Ауди с една руса маца с огромни тъмни очила на волана. Овладя джипа и мотора изрева с натискането на педала на гаста. Докато я видях да завива, вече се бях насочила между две коли, но гумата на количката се заклещи в една дупка. Вдигнах количката на предна гума и я завъртях настрани, зада я долепя до спрялата кола. В момента, в който се ударих в ламарините и алармата на колата писна, мацката прелетя на 2 см от дръжката на количката размахвайки ръце и крещейки " Да ти **********, к******* з*****, за вас ш***** тротари няма ли????" И това на фона на мазна чалга. Следва отново свистене на гуми, поднасяне, събличане боята на една кола и..... замина. Дори не успях да реагирам. А и как се реагира в такава ситуация????
Няколко минути по-късно, когато се овеих, че детето се е успокоило (ревна заедно с аламите) и че собственика на колата, чийто калник изкривих леко (очевидец на случката), няма да ме съди или да иска да му плащам нещо, се сетих че ако имах номера на колата можех да подам обвинение.... ама кой ще гледа такива неща!!!! Момчето, дето му ударих колата веднага дотърча при мен, помогна ми да оправя количката и докато аз носих детето към близката ограда той доката количката. Донесе ми студена вода и изобщо.... погрижи се да се успокояваме с малката на сигурно място.

Радвам се че сме живи и здрави! А на Мацката...... пожелавам и само да има дете, но да не разполага с кола, за да види как се кара детска количка по ш***** тротоари, превърнати в паркинги!

1 коментар:

  1. Izrodi ne6tastni, da gi hvane6 i jivi da gi odere6.Kato q hvana 4e kato q smakna ot laskavia djip 4e kato i hvarlia edin hubav boi, 6te hvar4at izkustveni kosi, i nokti, izkustveni zabi i silikoni ......tapi selski pra4ki
    radvam se 4e ste dobre!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...